Uitnodiging - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

02 Oktober 2013 | Nederland, Velp

Woensdag 2 oktober 2013.

Beste volgers van "sjek, waar ben jij.nu".

Nu, ruim een jaar na mijn tocht, wil ik voor degenen, die dat leuk vinden mijn verhaal vertellen.
Dit doe ik met een powerpoint, die ik van mijn reis gemaakt heb.
Deze gebeurtenis zal plaatsgrijpen op:
tijd: zondag 10 november 2013
Plaats: APNSA- gebouw
Noordelijke Parallelweg 150
Arnhem
Aanvang: 14.00 uur
Koffie en gebak staan klaar.
Mocht je willen komen, graag een telefoontje of een mailtje: 06-53520420 / g.modderkolk@chello.nl

Pelgrim Sjek.


Andere consumpties zijn voor eigen rekening.
Graag een mailtje als je komt.
Gr. Gerrit.






  • 18 Oktober 2013 - 16:50

    Ben Peters:

    Hallo Gerrit,

    Wij zijn erbij op zondag 10 november!

    Groeten van Ben en Mieke

  • 14 Maart 2014 - 14:01

    Joke Uit Nijmegen:

    Hoi Gerrit, 4 maanden later dacht ik kom laat me nog eens even reageren. Ik wist nl. niet dat je er nog op stond. Je middag was heel geslaagd en duidelijk. Ik had eigenlijk wat foto,s en verhalen betreft wel heel wat meegekregen, maar het was toch weer uit de kunst. Leuk voor je dat er toch nog best een aardig aantal fam., vrienden en kennissen waren op komen draven. Toch ga je eind april weer een kleine poging wagen vanaf Madrid. Je hebt beloofd dat je ook dan, als het kan, weer een dagelijks verslag zult verzorgen. Ben ik net afgekikt van het vorige moet ik weer overnieuw beginnen !! Geen probleem Het was leuk en zal zeker weer net zo leuk worden. Zie je nog voor die tijd (over 4 weken). Fijn weekend en tot ziens. gr. Joke uit Nijmegen. 14 maart 2014 om 14.01.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velp

Gerrit

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 1384
Totaal aantal bezoekers 301369

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2021 - 09 Oktober 2021

Via de la Plata - deel twee

01 April 2012 - 30 November -0001

Santiago de Compostela

Landen bezocht: