Vervoer. - Reisverslag uit Baena, Spanje van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu Vervoer. - Reisverslag uit Baena, Spanje van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

Vervoer.

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

24 April 2018 | Spanje, Baena

24 april 2018

Albergue Baena
Calle Coro
Baena

Vervoer.

Vanmorgen in ons onderkomen eerst getoiletteerd en ontbeten. De omgekeerde volgorde kan wel, maar wordt over het algemeen afgeraden.
Om kwart over negen vertrokken, naar wat later zou blijken een fataal start moment. Nadat we een kmmetje of tien gelopen hadden en een blik op de kaart en onze watervoorraad geworpen hadden, kwamen wij tot de conclusie, dat we voor een 'fait à compli' stonden!!! (Kom je alleen in Spanje tegen).
Doorlopen was complete waanzin, omdat we onvoldoende water bij ons hadden. Mieren en andere kadaver-eters zaten poten wrijvend langs de olijven route. Ook de koperen ploert scheen onbarmhartig op onze knarren!! Langs de pelgrimsroute lag een N-route. Er liftend langs lopen was levensgevaarlijk. Dus hebben we maar besloten om ons naar Bean te verplaatsen met het openbaar vervoer.
In Baena zijn we ons nu op allerlei mogelijke, praktische manieren aan het voorbereiden op de dag van morgen.
Op onze slaapzaal ligt ook een duistere Spaanse Caminoganger. Fred vermoedt, dattie hevig snurkt!! Verder zijn er hier geen Jacobus fans.
We gaan vroeg slapen.
Trusten, Fred en Gerrit.

• 25 April 2018 - 10:34

Ben En Gon:

Hallo Gerrit en Fred.
    Al genoeg meegemaakt lezen we.
    Het is toch wel weer een avontuur.
    RESPECT !!
    We lezen je "verslagen" met veel plezier.
    Nog veel succes.
    Groetjes Ben en Gon.