de laatste wandeldag - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu de laatste wandeldag - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

de laatste wandeldag

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

20 Juli 2015 | Nederland, Velp

18 juli 2015

De laatste wandeldag.

Vannacht in de refugio geslapen. Voor de lezende wandelleken onder u even het volgende. Het is vluchtoord voor wandelaars,die, als ze door wind, regen en sneeuw worden overvallen, daarbinnen kunnen schuilen en eventueel slapen. Alles is selfsupporting. En het vriendelijke verzoek om de volgende dag je eige rotzooi mee te neme.
Het is een soort halve cirkelhut van plaatstaal, geïntroduceerd door de Amerikanen. Binnenin een verhoging met daarop een vliering + een tafel en twee banken. Lieve mensen: wat is het toch eenvoudig om je huis in te richten!!
Vandaag hebben we een nieuwe dimensie toegevoegd aan ons wandelrepertoir: afdalen

• 21 Juli 2015 - 02:08

Joke Nijmegen.:

Ja Gerrit, dit is nog weer een leuk klein verslagje ook hier kun je weer over meepraten.
    Je gaat nu eerst Nijmegen en omgeving even onveilig maken. Wanneer ga je de volgende reis naar Verwegistan weer maken ? OK Dit zit er weer op en we horen of zien elkaar wel weer. Veel gr uit Nijmegen van Joke en Pedro, Adios en de mazzel. xx