Alleen een verplaatsing - Reisverslag uit Flavignac, Frankrijk van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu Alleen een verplaatsing - Reisverslag uit Flavignac, Frankrijk van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

Alleen een verplaatsing

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

31 Mei 2012 | Frankrijk, Flavignac

Maandag 28 mei 2012 / Marsac _ Les Ballanges.

Adres:
B&B "Chez Francoise"
Mne. Villegoureix
Le Bourg
87340 Les Billanges

Vanmorgen na het ontbijt eerst naar de bakker voor de dagelijkse kost.
Het weer was bewolkt. Later op de dag ging de zon wel behoorlijk schijnen.
Het terrein was zeer geaccidenteerd. Dat is best zwaar.
We hebben gerust in Châtelus-le-Marcheix. Een redelijke plaats. Maar je ziet er werkelijk niemand op straat. Het wel of er een besmettelijke ziekte is uitgebroken. Een spookdorp.
Verder hebben we niet zoveel meegemaakt vandaag.
Ben, de man van Ineke, is aangekomen. Ineke gaat haar blaren/ontsteking aan haar voet laten behandelen. Ze hoopt, dat ze zich binnen een week weer bij ons zal kunnen aansluiten.
De gîte ziet er weer geweldig uit.
Morgen gaan we richting Saint-Leonard-de-Noblat. In een keer naar Limoges is te ver. We splitsen de afstand in twee dagen.
Vandaag geen wifi.
Groeten en welterusten vanuit Frankrijk.

• 01 Juni 2012 - 09:31

Bas:

Hey pa,

Elke keer weer leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben en dat alles goed gaat. Volgens mij zit er een klein foutje in de teksten. Die van vandaag en 28 mei zijn gelijk? Is dit nu plagiaat?

Gr Bas

• 03 Juni 2012 - 05:04

Jennifer:

Beste Gerrit,
    Ik heb vol bewondering je laatste verslagen weer gelezen! Prachtig! Wat een fantastische ervaring moet dit zijn. Je beschrijft het ook geweldig en ik voel de bezinning! Het lijkt mij iets wat ik ook ooit zou willen doen!! Dit is een geweldige levensles!! Geniet en wij genieten mee! Jennifer

• 04 Juni 2012 - 12:17

Roelof Veld:

Miriam gesproken op de verjaardag van Egbert.
    Geweldig wat je doet!
    Goede reis verder en veel plezier.
    Roelof