foto's - Reisverslag uit Montmort-Lucy, Frankrijk van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Montmort-Lucy, Frankrijk van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

29 April 2012 | Frankrijk, Montmort-Lucy

Foto's

  • 29 April 2012 - 17:54

    Joke, Overloon:

    Leuk dat de kids geweest zijn... maar Sjek ik zie geen foto's.
    Is er iets mis gegaan?
    Hopelijk blijft het de komende dagen droog dat loopt toch iets lekkerder....
    We zullen voor je duimen. Veel plezier en tot het volgende verslag.

    liefs Joke (en de rest)

  • 29 April 2012 - 22:33

    De Volgende Joke:

    Ook in Nijmegen zijn de foto,s niet te zien, maar jouw kennende zul je ze nog wel tevoorschijn toveren dus we wachten rustig af. We laten ons gewoon verrassen !!
    Wij hebben morgen mooi weer met Koninginnedag en jij zult dat ook wel hebben. Jij zet je voetreis voort en wensen je weer ein sch"one tag. Tot het volgende sprookje.'
    Nijmegen 30-4, 0.33 uur.


  • 01 Mei 2012 - 07:23

    Huib Plaats Genoot:

    He Gerrit nu pas even een reactie van mij.
    Als ik die richting op kom met touringcar, ga ik je persoonlijk even groeten, al moet ik er een klein stukje voor omrijden met toeristen, die zullen het dan toch wel warderen en leuk vinden.
    Oke, ik ga het van je retour lezen, en groet je van uit Velp, en probeer zoveel mogelijk tussen druppels door te lopen als het regent, maar zoveel mogelijk via de zon.
    Groet van Huib en Klazien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montmort-Lucy

Gerrit

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 301040

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2021 - 09 Oktober 2021

Via de la Plata - deel twee

01 April 2012 - 30 November -0001

Santiago de Compostela

Landen bezocht: