Gedwongen rust in Overloon - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu Gedwongen rust in Overloon - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

Gedwongen rust in Overloon

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

04 April 2012 | Nederland, Overloon

Overloon - Woensdag 4 april 2012.

Nadat ik gisteravond onder de douche geweest was, besloot ik de pleister maar eens van de kleine teen af te halen: bleek er een enorme bloedblaar onder te zitten. Heb hem ontsmet en doorgeprikt. Rescue-zalf en een pleister maakten de operatie compleet.
Vandaag noodgedwongen gerust en de kaarten van de tocht bestudeerd. Ik hoop morgen als de schoenen opgerekt zijn weer verder te kunnen.
Groeten uit Overloon.

• 04 April 2012 - 20:14

Joke:

Ja Gerrit, je ziet je eerste planning is al om zeep . Je
    boft wel dat je nu al 2 avonden voetballen hebt kunnen kijken !!!. Maar goed, vannacht weer lekker slapen en dan morgen nog 1 dg rust en vrijdag er weer tegenaan. Welterusten voor straks, groeten daar en tot het volgende verhaaltje. Je schoonzus uit Nijmegen.

• 04 April 2012 - 20:57

Donna Shade:

Hoi Gerrit,

good that you're resting. your toes/ feet are those which will carry you to the ' finish line' so its good that you look after them! Hope you enjoyed the football! I would write dutch but it's too late in the day for my english brain to cope with such a language !

• 05 April 2012 - 12:05

Groep 7/8:

Beste meester Gerrit,

We leven hier allemaal met je mee. Veel groeten van Tim, Daan, Laurens, Mirthe, Willemijn, Madelief, Bryan, Nathalie, Robbin, Charlotte, Rense, Florine, Kai, Stefan, Bastijn, Manon, Samira, Mariska, Anne, Annelies, Iris, Zi yao, Veronique, en juf Corry.

• 05 April 2012 - 12:15

Ben:

Hoi Gerrit
    Hopelijk de komende dagen zonder hindernissen. Veel succes.

• 06 April 2012 - 18:04

Kees En Jeanne Been:

Kees zegt, zo wordt het een echte pelgrims tocht, waarbij het lijden al vroeg begint.
    Ik wens je heel veel sterkte, en hopen dat de rest van de tocht beter verloopt.
    We blijven je volgen, met vriendelijke groet, Kees>

• 06 April 2012 - 18:49

Bert Dekker:

Hey Gerrit, even een kleine tegenvaller maar daar jij je hand niet voor om. Een super wandelreis gewenst en geniet van al het moois om je heen.

• 07 April 2012 - 06:28

Iwan:

He Gerrit,
    Hopelijk ben je weer aan de wandel. Succes en geniet ervan

• 07 April 2012 - 14:05

Birgit Blom :

Hallo Gerrit,

Ik ben een vriendin van je dochter uit Rozendaal (ze was met me mee naar Los Angeles). Misschien had je het al vernomen... mijn vader (Jan Blom) vertrekt 14 april per fiets naar Santiago. Nu zijn we erg benieuwd naar jou route. Loop je de route "Langs oude wegen"? Wellicht komen jullie elkaar tegen. Zijn eerste B&B adres is in Maastricht. Heel veel succes en plezier, ook namens mijn pa!
    Groetjes Birgit

• 07 April 2012 - 14:07