Nog twee dagen - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

30 Maart 2012 | Nederland, Velp

Donderdag 29 maart 2012.

Vanmorgen de medicatie geregeld met huisarts/apotheek. De voorraad, die ik meeneem, is voor 6 maanden. Dat lijkt veel maar, dat valt reuze mee.
Gisteren (woensdag) een bezoek aan de cardioloog gebracht en deze wilde mij pas weer over een jaar terugzien.
Vanmorgen naar school geweest en in alle klassen (sorry groepen) aan elk kind een schelp (kokkel=symbool van de tocht) uitgedeeld.
De reacties waren hartverwarmend.
Vanmiddag de laatste reisgids (via Mosana) opgehaald.
Nog twee dagen.

• 30 Maart 2012 - 12:30

Margrit Van Goinga:

Heel veel succes op je tocht!!! We zullen je volgen.
    Groetjes van ons alle 4.

• 30 Maart 2012 - 13:54

Djanoa(PrinsBernhard:

Hoi Meester, het is leuk dat ik nu via mijn email kan kijken hoe het met het lopen gaat!!!

• 30 Maart 2012 - 15:00

Anne:

Ja Gerrit,
    Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat jouw avontuur beginnen. Ben erg benieuwd naar alle verhalen.
    Fijn trouwens dat de cardioloog je dan pas weer terug wil zien. Dat is een goed teken!
    Geniet nog even thuis en veel succes straks.

Groetjes Anne

• 30 Maart 2012 - 19:41

Diederik:

He kerel, veel plezier. Geniet van het onderweg zijn, het einddoel is niet het hoofddoel! We lezen graag met je mee! Groeten van Viktor, Eveline en Died

• 31 Maart 2012 - 09:27

Frank En Reinate:

Hi Gerrit,

spannend nog 1 dag. Wij wensen je veel geluk en gezondheid met deze uitdaging. Succes en we blijven je volgen met je reisverslag.

Groetjes Frank en Reinate en de kids.

• 31 Maart 2012 - 10:31

Joke Koolman:

Nou Gerrit nog 1 nachtje thuis slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen. Ik zie je in elk geval morgen eerst bij je vertrek uit Velp en dan een paar uur later in Nijmegen. Ik voel m,e vereerd dat je eerste nacht bij ons (schoonzus en zwager) is. Ben heel benieuwd hoe laat je er bent. In elk geval een heel goed begin en dan de paden op en de lanen in. Succes, lfs. en gr. xxx Joke en Pedro.

• 31 Maart 2012 - 15:39

Samira:

jammer dat we u nu niet meer zien maar veel plezier met de reis :)

• 31 Maart 2012 - 16:57

Bianca Moll:

Hoi Gerrit,

Wij willen je via deze weg heel veel succes, en natuurlijk ook veel plezier wensen tijdens je grote tocht. Hoelaat ga je morgen van start? Misschien dat we je dan nog even kunnen uitzwaaien. Uiteraard blijven we je volgen. Nogmaal succes.

Groetjes, Patrick en Bianca

• 01 April 2012 - 09:38

Alfons En Rimke:

Zo keerl, heel veel plezier en succes op je tocht! We hebben helaas net je start gemist maar denken wel aan je.
    Geniet ervan!
    Alfons en Rimke

• 01 April 2012 - 11:04

Jos En Marjo:

Hoi Gerrit. We hebben je net gemist om je uit te zwaaien. Op de terugweg naar huis nog gekeken of we je zagen , maar helaas. We wensen je veel plezier met het lopen en geniet er vooral van!!!!
    We volgen je!
    Groetjes
    Jos en Marjo

• 01 April 2012 - 19:13

Kees En Jeanne Been:

Gerrit, wij wensen je via deze weg heel veel succes, en houd je hoofd koel. we zullen je volgen, vele goede wandel kilometers.

Kees en Jeanne

• 02 April 2012 - 12:59

Els Lourens:

Veel succes, Gerrit, met de lange tocht. Goed hoor!
    Gisteren vertrokken, he?
    Dus bijna 2 dagen gelopen.
    Ik las over je avontuur in de Gelderlander en in de Regiobode.
    Ik vind het leuk om je te volgen.
    Veel plezier!
    Groeten van Els Lourens ( de Akker te Dieren )

• 02 April 2012 - 13:13

Marten:

He Gerrit,

Heel veel sterkte en plezier met jouw zware tocht. Ik zal je blijven volgen.
    En kom weer fris en gezond terug

• 02 April 2012 - 16:57

Dinie Gerritsen:

Hallo Gerrit.

Je bent nu op weg om je droom waar te maken.
    Geweldig fijn voor je!!
    Ook ik zal je met veel plezier volgen op deze geweldige reis.

• 02 April 2012 - 17:12

Gerard En Gerda :

Hoi gerrit, zijn de eerste 2 dagen goed verlopen? Het was ieder geval goed loopweer.Maar het wordt aanzienlijk kouder. Dus... de berenmuts op.
    Groeten en veel sterkte.