voorbereiding 1 - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu voorbereiding 1 - Reisverslag uit Velp, Nederland van Gerrit Modderkolk - WaarBenJij.nu

voorbereiding 1

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

19 Maart 2012 | Nederland, Velp

Maandag 19 maart 2012

Vandaag ga ik alles op een rijtje zetten wat betreft de bagage.
Kijken of alles aanwezig is. Wat missen we nog.
Als ik alles heb, dan ga ik wegen. Totaal moet dat dan ongeveer 10 à 12 kg worden. Ik ben benieuwd.
Als je goed auto rijdt dan rem je met je gaspedaal. Voor deze tocht geldt: laat zoveel mogelijk thuis.
De nieuwe schoenen (tweede paar) zijn goed!!!!

  • 19 Maart 2012 - 19:35

    Marc Koch:

    Dag Gerrit, of moet het zijn dag Sjek,

    leuk dat we je kunnen volgen op deze site. Knap wanneer je de rugzak weet te beperken tot 12 kilo, is mij nog nooit gelukt. Succes met de laatste voorbereidingen. Groet, Marc Koch

  • 19 Maart 2012 - 20:46

    Hilde:

    Held!!!!

  • 05 April 2012 - 13:03

    Anissa Uit Groep 7:

    hoi meester ik vind het erg stoer dat u zo maar even naar spanje gaat lopen
    en de schelp heb ik ook bewaard op een mooi plekje (in me kasje) grapje ik me kamer natuurlijk nou meester nog fijne reis
    gr anissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velp

Gerrit

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 301078

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2021 - 09 Oktober 2021

Via de la Plata - deel twee

01 April 2012 - 30 November -0001

Santiago de Compostela

Landen bezocht: